Akimichi

ZOSTAŃ NAJLEPSZYM SHINOBI. JEDYNY TAKI KLIMAT GRY.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-06-24 20:40:08

Hinata

http://images34.fotosik.pl/106/ba23df87584e9f6b.jpg

Zarejestrowany: 2008-06-23
Posty: 4818
Punktów :   

Informacje

Uzumi Kyoshi - jest to organizacja medyków. Każdy z nowy członek podpisuje pakt z ślimakami gotów im pomagać i szanować je w zamian za ich pomoc w leczeniu. Członkowie tej organizacji są mile widziani w każdej drużynie.


Plusy bycia członkiem organizacji Uzumi Kyoshi:
- Dodatkowe jutsu dostępne tylko dla członków,
- Ekwipunek medycznego ninja,
- Dodatkowe pkt. chakry:-Chunin + 5 000
                                     -Jounin + 10 000
                                     -Anbu + 15 000
                                     -Sannin + 20 000
                                     -Kage + 25 000

Po zapisaniu się należy poczekać na odpowiedź Admina czy zatwierdza nasze członkostwo .

Ekwipunek medycznego ninja tylko dla członków organizacji Uzumi Kyoshi !

- Eliksiry HP,
- Eliksiry Chakry,
- Szczepionki z odtrutkami na wszelkie trucizny.

Jutsu dostępne tylko dla członków organizacji Uzumi Kyoshi !

Kuchiyose no Jutsu
http://i27.tinypic.com/2uoro5w.jpg
Przywołujemy ślimaka który ma 4000 pkt. chakry, potrafi pluć kwasem (100ch, 3000a) oraz używać Chiyute no Jutsu.
Chakra: 2 000
Ranga: Chunin

Shousen Jutsu
http://i31.tinypic.com/2e1bx43.jpg
Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.
Chakra: 1 000
Ranga: Chunin

Shikon no Jutsu
http://i32.tinypic.com/sv2au1.jpg
Technika polega na wznowieniu akcji serca martwego ciała co pozwala użytkownikowi przez krótki czas (3 rundy) kontrolować ruchy zwłok, jednak nie mogą one używać żadnych Jutsu (nie mają chakry). Dodatkowo można nadać zwłokom swój własny wygląd dla zmylenia przeciwnika i imitować cyrkulację chakry w danym ciele.
Chakra: 2 500 za 1 martwe ciało
Ranga: Jounin

Ranshinshou
http://i28.tinypic.com/1z3zbsn.jpg
Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po paru minutach.
Chakra: 5 000
Ranga: Jounin

Chikatsu Saisei no Jutsu
http://i27.tinypic.com/24zc9w7.jpg
Zaawansowane jutsu medyczne dzięki któremu można wyleczyć wszystkie rany, niestety dzięki tej technice nie można przywrócić akcji serca.
Chakra: 6 000
Ranga: Jounin

Inyu Shometsu
http://i27.tinypic.com/2dvstw4.jpg
Sekretna technika dzięki której odradzają się wszystkie komórki. Jeśli zastosujemy te jutsu tuż przed śmiertelnym atakiem po chwili zniszczone tkanki odrodzą się same i powrócimy do świata żywych.
Chakra: 25 000
Ranga: Anbu

Chakra no Mesu
http://i29.tinypic.com/bdmdr6.jpg
Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Chakra: 1200 (jedna ręka)
Ranga: Sannin

Chiyo's Tensei
http://i29.tinypic.com/id8vw0.jpg
Jutsu poświęcenia - poprzez przyłożenie rąk do ciała martwej osoby przesyłamy jej swoją energie życiową. Jeśli jutsu się powiedzie osoba wykonująca ginie a drugą osoba, ta na której zastosowano technikę 'budzi się', jednak jej stan jest równy tego co osoby która oddała za niego życie.
Chakra: Cała posiadana
Ranga: Sannin

Kuchiyose no Jutsu
http://i32.tinypic.com/35m1g1j.jpg
Przywołujemy Katsuyu która posiada 10000 pkt. chakry, umie każde jutsu Suiton oraz Chikatsu Saisei no Jutsu i Katsuyu Dai Bunretsu.
Ranga: Sannin
Chakra: 25000

Katsuyu Dai Bunretsu
http://i32.tinypic.com/9rr6n8.jpg
Jeśli coś będzie zagrażało naszemu summonowi, może on zamienić się w 1000 swoich małych kopii po czym złożyć się znowu do kupy.
Chakra: 0
Ranga: Legendarny Sannin

Souzou Saisei
http://i31.tinypic.com/1628dx4.jpg
Dzięki tej technice odradzamy się zupełnie. Po naszych ranach nie zostaje żaden ślad, a nasza chakra wraca do maksymalnej wielkości.
Chakra: 50 000
Ranga: Kage

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plzmniejszanie zdjęć bmp samolotem w alpy